السبت، 31 يناير 2015

المجنون الباحث عن السعادة

((- اوقات ف عز العتمه بشوف))

= ياض
- صابر ع اللى بيجرالى
= انت يابني
- احاا اعم عاوز ايه انت مش شايفنى منسجم مع الاغنيه
= انت مجنون يابنى حد يفتح الراديو ويقعد فيه لوحدو لا وكمان بتكلم نفسك ف شات
- يابنى انا كده مرتاح
= مرتاح ازاى بس مش باين عليك
- على الطلاق منشكح
= ازاى وانت لوحدك ؟
- الموضوع كبير ..
= طب ليه قفلت الاكونت وانت ليك متابعين كتير
- ياعم قولتلك الموضوع كبير
= لا فهمنى
- اصل انا اصلااا كنت عامل الاكونت ده بهدف التسليه يعني لما ابقى مخنوق ادخل اضحك مع الناس واضحكهم ف احس بالسعاده اللى نقصانى

= طب مانت كده هتنقصك السعاده دي
- لا مش نقصانى بالعكس انا كده اسعد
= ازاى يعني
- يعني عشان بقيت بشوف الناس منافقين ومعرصين
= ازاى بردو
- اقولك انا دلوقتى الناس بقت بتحب الواد الفشيخ المتكبر اللى يحسسهم انهم احقر من حيوانه المنوي ويروحه يمجدوه
= طب وانت ايه اللى مضايقك مانت عمرك ماتكبرت ع حد
- اه بس مش عاجبني الجو العام بالذات ان بقا فى ناس بتعامليني اكنى واحد من الناس دى وبعدين الناس دلوقتى نسيت اننا ف موقع تواصل اجتماعى بهدف الضحك والتسليه وبقا كل هدفهم انهم يبقو مشهورين ويلمو اكبر عدد من الايكات بقو بيصعبو عليا والله بس مسيرهم يفهمو ..

= صدق عندك حق انا هدخل جوا تانى
- خش وعيش معايا بقا
= هاقدر ايوه هاقدر
- بعد منك اعيش وافكر
= الله عليك اااوووستااااذ اخيرراً فهمت
                                                                            &النهاية&

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق