السبت، 31 يناير 2015

الظابط والأرهابي

((الظابط والأرهابي))

اول امبارح رجعت من حلوان روحت الاسماعيليه ونمت وصحيت الصبح عشان اسافر العريش ,, المهم نزلت ووصلت القنطره وافتكرت انى نسيت البطاقه فى اسماعليه

المهم بعدى على المعديه ومعايا اللاب فالظابط قالى تعالى وفتح شنطه اللاب وبيفتش والكلام بينا كان كدا
_ هات بطاقتك

= المحفظه ضاعت منى والله يا باشا وكان فيها البطاقه وكارنيه الكليه وكل حاجه
_ انت هتحور ,, شكلك من العيال اللى بتحرض على المظاهرات على النت دنتا يومك اسود
= يا باشا مظاهرات ايه بس دنا بتاع سكربتات وفرفشه
_ سكربتات !! انت بتكتب افلام ؟؟

= لا يا باشا حاجات على قدى كدا ,, انا ممكن افتحلك اللاب افرجك
_ قشطه ,, تعالى نقعد فى الاستراحه جوا ووريني
المهم دخلنا وفتحت فولدر على اللاب فيه كل الاسكربتات اللى كتبتها وبقا يقرا كل الاسكربتات ومفشوخ ضحك وانا قاعد مبضون عاوز انجز وامشى

= يا باشا صدقت انى مش بتاع مظاهرات والشغل دا !!
_ انت دماغك حلوه اوى انت ليه متشتغلش مع منتج وتألف افلام هتتشهر والله
= يا باشا انا على قدى اكتب سكربت صغير كدا افلام ايه بس
_ خلاص اصبر هقرا اخر واحد اهو وامشيك
= تمام ,, تسلم يا باشا

بعد شويه لقيته بيبصلى جامد كدا ,, وبيقلى ايه دا انت مشهور وعامل بوست فيه قصه حياتك على السوشيال ميديا
= اه بس بلاش تقراه عشان انا مستعجل وعاوز الحق امشى قبل حظر التجوال فى العريش وكدا
_ اصبر بس هما 5 دقايق وهمشيك انت مستعجل ليه دنتا دمك زى العسل

= يا رب اللاب يفرقع قبل ما تقرا البوست دا وعمال ادعى يحصل اى حاجه * فى سرى *

_ ايه دا احا انت اسمك ارهابى !! ,, انا كنت عارف انك تبع تنظيم الاخوان على النت دنتا يومك اسود

= يا عم اخوان ايه دنا اللاب بتاعى مليان سكس ,, وبشرب حشيش وبسهر مع بنات بقا دا منظر واحد تبع الاخوان وبعدين دا اسم الشهره من زمان وكدا
                                                                 &النهاية&
_ سك^^ !! طيب وريني كدا عشان انا مش مصدقك
= طيب هات اللاب كدا ثوانى افتحلك فيديو ,, اهو شوفت واتأكدت !!

_ طيب اصبر بقا اكمل الفيديو دا وهسيبك تمشى عليا الطلاق انت اجدع من ابويا
= .......

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق