السبت، 31 يناير 2015

الأختراع الفاسد

الأختيراع 

_ بص بقى انت مطلع ديك امى بقالك 3 سنين علشان الاختراع دا عليا الطلاق لو ما اشتغل لـ همثل معااك فيلم الكرنك
= متحبطنيش بقى و هيشتغل انشاء الله انا ثقتى في ربنا كبيره بأذن الله
_ ثقتك في ربنا ايه ,, دا انت ماسك سجاره الحشيش في ايدك !!
= متقفلنيش منك بقى
_ طيب خلاص هتشغلو امتى ؟
= شويه كدا ما احنا قاعدين مع بعض يا عم فى ايه
_ يعنى مش هتقولى انا مروح ابويا عاوزنى ؟
= لا النهارده ابويا ادانى فلوس وقالى اخرج اسهر مع اصحابك ,, انا مستغرب دا اول مره يعملها
_ ابويا برضو عمل معايا كدا ,, هوا النهارده ايه ؟
= الخميس
_ اه طيب ,, قوم شغل الجهاز بقا عاوزيين نخلص
= طيب قوم كدا و ادخل معايا علشان نجرب
_ بسم الله
*دخان كتير و صوت عالى*
_ احا انا دماغى مصدعه فشخ
= احا انت جايب بنات معانا يا علق من غير ما تقولى ؟ احا ايه صوتى دا !!
_ يا ابن العرررررررررررص هيا دى اله زمن ولا جهاز تحويل !!
= احا احنا بقينا بنات !!!
_ هنعمل ايه دلوقتى يا علق وديتنا في داهيه
= فكك وخلى دماغك عاليه وبص للجانب المشرق احنا اتحولنا بنات وشكلنا مزز وجسمنا جامد ,, يعنى مبدأيا كدا لازم نعمل ليسبينز مع بعض دلوقتى وبعديين نشتغل فتيات ليل ونلم كام باكو اخضر ونرجع ولاد تانى نعيش ملوك
_ اخرص يا وسخ ,, طب ليسبينز دى وهعديها احنا مع بعض وصحاب ومفيش حد غريب ,, لكن نشتغل عاهرات يا خول !! رجولتك تسمحلك بكدا ؟
= يا عم رجوله ايه احنا بقينا بنات
_ أسكت ومتفكرنيش بقا
= طيب هنعمل ايه دلوقتى ؟؟
_ مش عارفه سبيني افكر
= اهو شوفت بقيت تتكلم على انك بنت اهو يلا نشتغل فتيات ليل هنكسب دهب
_ أسكت يا علق
* بعد شويه *
_ أه أه ,, انت يلا اصحى فى حاجات عماله تنزل منى وحاسس انى مصدع فشخ ومش قادر
= ههههههههههههههههههههههههههههههـ ,, ألبس يا معلم دى الدوره
_ أه يا ابن الكلب انت بتضحك ,, طيب وربنا لو ما سكت هاجى افتحك ,, هنعمل ايه فى المصيبه دى نسد القرف دا ازاى
= اصبر انا عندى لزق كهربا هجيبوا نسد بيه
_ لزق ايه يا ابن المره ,, انا فاكر البت بسنت كانت بتجيب سندريلا انزل هاتلى من الصيدليه اللى تحت بسرعه
= يا عم سندريلا ايه بس انا عندى حل جامد فشخ ,, خليك واقف واتفرج
_ ايه دا انت بتدخل الأله لوحدك يا ابن المره ,, بتستغل انى مش قادر اقوم
* دخان كتير وصوت عالى *
= انا بقا هوريك ايه اللى يسد كل دا ,, تعالى أحبيب قلبى
_ احا ايه دا انت هتعمل ايه
* بيطفى النور *

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق