السبت، 31 يناير 2015

التلميذ والمراقب

* فى لجنه امتحان *

_ ايه يا ابنى انت اللى بتكتبه على الديسك دا ,, قوم هعملك محضر غش
= غش ايه يا دكتور هوا احنا لسا خدنا ورق ولا اى حاجه ,, وبعديين سهلها عليا شويه يا اخى عشان ربنا يسهلك دنيتك
_ طيب بص هقلك على حاجه تعملهالى وهخليك تغش براحتك اللجنه دى تمام ؟

= عليا الطلاق انت برنس ,, واى حاجه انا تحت امرك

_ انا كنت عاوز تجيبلى البت اللى كانت واقفه معاك برا دى ساعه زمن الشقه بس وانا هظبطك الماده دى وهخلى صحابى يظبطوك باقى المواد
= احا بس كدا يا عم بعد الامتحان تكون عندك

_ خلاص اتفقنا ,, وانا هجبلك الملزمه وغش براحتك بس عارف لو مجبتهاش هخليك تشيل باقى المواد وهدخلك اللجنه الجايه اعملك محضر شغب او محضر غش

= يا عم عيب عليك وربنا لابعتهالك ,, بس هقلها ان انت ابويا وكدا عشان لو غريب مش هترضى تيجي
_ خلاص تمام

* وبعد الامتحان الدكتور روح وفجأه والباب خبط فتح لقى واحده منقبه ولابسه واسع واسود فى اسود ومفيش حته من جسمها باينه *
_ احا هوا الواد باعتلى واحده من الاخوان تقيم عليا الحد !!
* نعم يا اخى الكريم ,, انا لست مثل كل فتيات الليل

_ طيب اى حاجه مش مهم ,, ادخلى بس عشان محدش يشوفك
* أوامرك اخى الكريم
_ أقلعى

* لا أخى انا قلت لك سابقا انى لست مثل باقى العاهرات ,, واتمنى ان تأتى من الخلف لكى ابقى بكر
_ ايه اليوم الاسود دا ,, يلا اهو اهون ما ادخل على منتدى نسوانجى خلف خلف مش مهم
* وبعد ما خلص وانتهى من الموضوع *

_ قام وضحك وقالها على فكره انا مش ابو صاحبك بس عملت اللى انا عاوزو هاهاهاهاهاهاها
* خلعت النقاب وقالت *
* وانا مش زميلة محمود انا صاحبه لكننى سالب جاد
                                                             &النهابة&

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق