السبت، 31 يناير 2015

الفيمص الراغب في الأنتيحار

* سنه 2050 *

_ مالك يا صديقي مخنوق ليه
= انا عاوز انتحر قبل ما صحابى يعرفوا ويتحفل عليا
_ تنتحر ايه يا اهبل ,, دنتا فيمص قد الدنيا حد يسيب البنات الفامنست والاوبن مايند دى كلها وينتحر أحا امال انا اعمل ايه
= يا ابنى انت مش متخيل انا بعانى من الماضى بتاع عيلتى
_ احكى يا ابنى ومتخافش ,, سرك فى هانش فامنست
= انت عارف ابويا كان اسمه ايه على الفيس بوك زمان !!

_ ايه دا هوا ابوك اصلا كان بيدخل الفيس بوك هاهاهاهاهاهاهاها انا مش قادر ابطل ضحك ,, دنا ابويا كان مقضيها على انستجرام وانا خايف اقول لحد يتريق عليا
= اسمع يا أبن الفامنست ,, مش دى المشكله المشكله ان كان اسمو على الفيس بوك Ana Aslun Wad Forteka
_ احا يا ديني دا انـ....

= دين ايه يلا انت مش ملحد زينا ولا ايه !!
_ أه يا عم نسيت معلش ,, يا طبيعه امى دا انت لازم تنتحر دا انت لو عيل فيمص عرف عنك كدا ممكن يخلى منظرك أندر وسط الفامنست و يارا تسيبك وتمشى مع مروان

= يا ابنى انا لسا قلت حاجه دا الاكبر من كدا ان ابويا كان بيدخل يقول للبنات ,, شكرا على قبول طلب الصداقه وكان بيعمل لايك لنفسه و فى مره عمل سكس شات مع واحده والاوسخ من كدا ان كان اسمها زهره البستان
_ انت لازم تنتحر ,, بس قبل ما تنتحر انا هفضحك واعرف الكل حقيقتك
= أيه دا انت بتعمل معايا انا كدا يا اخويا !!

_ اه بعمل معاك كدا عشان انا بحب يارا وانت خدتها منى ,, لازم اعرفها حقيقتك عشان تسيبك لما تعرف ماضى ابوك اللى يكسف
= على فكره انت متقدرش تقول حاجه لاى حد ودا غصب عنك مش بمزاجك
_ طيب انا هوريك ,, برب وتومرو هتعرف اقدر اقلها ولا لا

= وانت بتقلها كدا اوعى تنسى تقول ان زهره البستان دى تبقى مامتك !!

هناك 3 تعليقات: